petek, 23. februar 2018

Mamino šivanje

Ob besedi "šivanje" najprej pomislim na svojo mamo. Obvlada, ne samo šivanje, tudi krojenje. S sestro sva bili vedno lepo oblečeni, ker nama je oblačila šivala sama. Šivala je krilca, hlače in tudi bunde. Je mojstrica predelav in reševanja oblačil: stvari zakrpa tako, da se ne vidi. Kaj pa jaz? Manjka mi kilometrine, saj ob taki mojstrici redko sama kaj zašijem.


V prvotnem načrtu sem nameravala ozadje pustiti belo in pobarvati le okenca, vendar mi učinek ni bil všeč, zato sem celotno podlago senčila z Distress Inkom Weathered Wood. Na drug papir sem odtisnila isti motiv s črno barvo. Tega sem pobarvala z Distress inki Pumice Stone, Tumbled Glass, Dusty Concord in Picked Raspberry.


Nazadnje sem še dodala nitko, ki sem jo speljala skozi škarje ... zdaj zdaj bo prerezana.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Bolt (Ruby rock it); Portico (Vintage sewing)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); 
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Distress Ink (Weathered Wood; Stained Glass; Pickled Raspberry; Pumice Stone); Whispers embossing powder (Seafoam white)
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); QuicKutz (Square frames)

7 komentarjev:

Goga pravi ...

Zelo, zelo lepa.Pridno mamo imate, tudi nam so včasih doma kaj zašili. Živo se spominjam pisanih krilc na elastiko in z čipko med plastmi blaga...
Lp Lili

Lisa Kind pravi ...

What a beautiful card! Very interesting technique and design. Thanks for joining us at Time Out.

AndrejaM pravi ...

Super si sestavila osnovo in okvirčke, nitka pa je TOP!!! Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici

Ania pravi ...

Lovely project!

Thank you for sharing with us over here at Polkadoodles Challenge blog
https://polkadoodle.blogspot.fr/

Ania DT

Andreja pravi ...

Maja, lepo si izkazala ljubezen do mame :-)) Prfektno čestitko si ji naredila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Jill V pravi ...

Great card - you captured your hobby beautifully - and I love how you added the framed pops of colour against the neutral background! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Jill

moi pravi ...

Krasno si poudarila pobarvana okenca. Mama, ki rada šiva, bo gotovo vesela te voščilnice. Hvala, da sodeluješ z nami pri CRAFTalnici.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022