ponedeljek, 7. avgust 2017

Rjavo-zeleno voščilo

V avgustu kar nekaj sorodnikov in prijateljev praznuje rojstni dan, zato imam veliko dela, ker so slavljenci večinoma moškega spola, je temu primerna tudi ta voščilnica.


Najprej sem odtisnila štampiljko na bel akvarelni papir. Posula sem jo z belim reliefnim prahom, segrela in namočila z vodo. Nato sem na podlago odtisnila malo zelene in malo rjave barve, dodala vodo ter namočila papir v to barvno mešanico.


Ko se je podlaga posušila, sem dodala še voščilo, ki sem ga poudarila z dvema vzporednima belima črtama.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Five line background)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); risalni list; domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Peeled Paint; Brushed Corduroy; Scattered Straw); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Rojstni dan; Vse najboljše velika šablona)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

6 komentarjev:

Kim S pravi ...

This is so creative to put the sentiment as the small strips - LOVE it! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Nance pravi ...

Very creative and cool card! Thanks for sharing it at 4 Crafty Chicks this week!

Moje drobtinice23 pravi ...

Zelo domiselno narejena voščilnica. Všeč mi je.

Vladuška pravi ...

Všeč mi je ozadje in napis si domiselno postavila.

M pravi ...

Great card! Love all the textures :) Thanks for joining the Girlfriends at Little Red Wagon this week!! :)

Shona Chambers pravi ...

Such a fantastic CAS design and love the colours you blended together, they are lovely and warm. And having the sentiments on the side is so cool and modern. So glad you joined us at Little Tangles this month!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022