četrtek, 17. avgust 2017

Otroška slikanica: Savana

Nadaljujem z objavami strani iz slikanice za nečaka. Sestra pravi, da je nad slikanico navdušen. Po domačih živalih se selimo na tuje. Končno sem uporabila vse digitalne štampiljke, ki sem jih dobila nekaj let nazaj ...


Na podlago sem najprej nanesla nekaj kosov na trake natrganih papirnatih robčkov, da sem deloma prekrila pisavo na podlagi. Ko sem vse skupaj premazala z gessom, sem se potrudila, da sem robčke čim bolj poravnala. Ozadje sem pobarvala s tušem v zlatorumeni barvi ter različnimi barvami Izink tušev. Živali sem pobarvala s Copic markerji ter jih prilepila na podlago. Zaradi naglice je barva podlage prišla na površje, kar pa sploh ni moteče. Če bi imela več časa, bi vsekakor pustila, da podlaga "prespi", preden bi pritrila živali. Drevesa sem izrezala s šablonami in pobarvala z vodenimi barvicami.

Vse objave slikanice najdete TUKAJ.

Stran iz slikanice prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
KPM Doodles (Zoo babies); pobarvanke drugih živali
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
Ecoline (Ambre Gold); Izink (Bamboo; Amber; Safron; Turquoise); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm); Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
X-Cut (Trees)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

3 komentarji:

Lou Sims pravi ...

Fabulous project, full of detail, colour & texture. Many thanks for joining in with Love 2 Create Challenges 'Anything Goes' challenge. Lou (DT L2CC)

Stempelomi pravi ...

fantastique work! Thanks for joining us at creative friday. Hugs,Beate

Seemaa pravi ...

beautiful collage !!Thankyou for playing with us @ Happy Little Stamper mixed media challenge. All the best!!
Hugs
DT Seemaa
(https://icraftpaper.blogspot.com)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022