torek, 15. avgust 2017

Otroška slikanica: Kmetija

Zadnje dneve nisem objavljala, ker sem hitela dokončati slikanico. Včeraj sem jo oddala ... v vsej naglici pa je nisem fotografirala do konca ... zaenkrat objavljam, kar imam.


Ozadje sem narisala s pomočjo vodenk in Izink tušev. ker sem bila vezana na velikost štampiljk, sem različne proporce uravnala tako, da sem jih postavila na različne razdalje. Živali sem barvala s Copic markerji. Nazadnje sem dodala še dva elementa izrezana s šablono: ograjo in traktor. Besede sem napisala prostoročno.

Aja, še odziv enoletnika. Z zanimanjem jo je z mamico prelistal ... in z zanimanjem so jo prelistali vsi povabljeni - starši in otroci. Jaz pa sem pri izdelavi prav uživala, čeprav mi je šlo na koncu že za nohte ... glede nohtov pa ... še vedno so sledovi barve za njimi.

Vse objave slikanice najdete TUKAJ.

Stran iz slikanice prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (The whole herd)
PAPIR
stara knjiga, 
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass; Pine Needles, Peeled Paint; Crushed Olive); Izink (Bamboo; Turquoise; Topaz); Leon barvice z gelom; Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Victorian picket fence); Memory Box (Covered tractor)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

5 komentarjev:

Darlene pravi ...

OMG what a fun creation! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Harvest Hoe-Down’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Chris C pravi ...

Super cute!!! Thanks for joining us at Use Your Stuff.

Iskra pravi ...

So fun, bright and cute. Thanks for sharing with us at The Crazy Challenge.
Iskra DT

Haideelum pravi ...

Que bonitas páginas has hecho¡
Los pequeños animales se ven estupendos.
Gracias por tu participación en Corrosive Challenge Blog
Suerte
Haideelum DT CCB

Keti's Projects pravi ...

Oooo, kolk kjut. Zelo si se potrudila za nečaka. Hvala, ker se igraš z nami na Pile it On. Pa oprosti za pozen obisk, sem bila na dopustu.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022