sreda, 2. avgust 2017

Dnevnik: Štiri prijateljice

Jaz in moje 3 pupe ... s katerimi se srečamo poredko, vendar ko se, je vedno veliko (glasnega) smeha pa tudi resnih debat ...


Dobile smo se po dolgem času in se zares smejale iz srca ... mislim, da nas pri sosednjih mizah malo čudno gledajo, ker smo glasne in ko se dobimo, okolica izgine ...


Najprej sem pobarvala gospodične s Copic markerji. Ker imam slabe izkušnje z odtisovanjem direktno v knjigo, raje tiskam na papir in šele nato nalepim v zvezek ... tako je tudi lažje delati ozadje, saj ni potrebno maskirati ničesar.


Za podlago sem uporabila predvsem tri štampiljke - na tleh je šahovnica, v zraku so trikotniki ter mreža. Šahovnica po tleh ponazarja ploščice, rumeni trikotniki v zraku pa sončno svetlobo.


 Spet sem na papir odtisnila štampiljko-kartonček s številko ter ga izrezala po obliki. Direktno na papir pa sem odtisnila besedo "prijateljice". Malo sem se bala, da odtis ne bo popoln, zato sem uporabila črno barvo, saj jo je najlažje popraviti.

Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Graph; Tiny flags); Prima (Chest background); Stamping Bella (Uptown girls Victoria & Juliette; Sushi girls); Studio Forty (Alpha); Viva Decor (Numbers)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaFine (Onyx Black); VersaColor (Royal Blue; Narcissus); IDenti Pen (Black); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm); Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Avery Elle (Icon)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

10 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Waww,super si tole naredila.In tudi ostale strani dnevnika so prav zanimive.

Taru Jehkonen pravi ...

Lovely, Thanks for you playing with CSI!

Leanne pravi ...

Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks, lovely and a wonderful job.

Leanne DT/4CC

Gingersnaps and Butterflies pravi ...

This is so cute! I love it!!! Thanks for playing along at CSI.
Ginger Cameron DT

Shona Chambers pravi ...

These pages are amazing and I almost wish I was there with those girls, they look like they are having so much fun!! Love your colouring skills and all the details really bring it to life. So glad you shared it with us at TIME OUT!

Keti's Projects pravi ...

Krasno. Tudi pri meni izgleda približno tako, ko se dobimo s puncami. Hvala, ker se igraš z nami tudi na Pile it On. Keti (DT)

Tammy L pravi ...

This is gorgeous! I love it! Thanks so much for sharing with us at UYS this week.
Tammy DT

WendyBen pravi ...

Fabulous artwork ! What amazing ideas ! TFS at CSI !

Unknown pravi ...

This is fabulous, a great interpretation of our case file! Thanks for joining in a CSI!

Debbi Tehrani pravi ...

What a delightful art journal! Beautiful art, and I loved reading your story! So happy you played with us at CSI!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022