sreda, 23. avgust 2017

Bleščeč božič

Pred božičem najprej naredimo adventni venček nato še takega, ki ga obesimo na žebelj ob vhodu v hišo. Tokrat pa sem izdelala prav poseben venček, da bolj bleščeč ne bi mogel biti.


Najprej sem s šablono izrezala bel krog. Ob robu tega kroga sem polepila en krog luskic, nato sem na notranjo stran tega kroga prilepila še en krog ter ta kartonček prilepila na osnovo, nazadnje sem še prilepila en krog po zunanji strani.


Na koncu sem odtisnila voščilo Mavelu (ki sem ga malo skrajšala, saj okljuka na obeh koncih, saj je bilo sicer preširoko), prilepila rdečo pentljo, ki sem jo premazala z Glossy Accents in na katero sem prilepila še rdeč kristalček.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Srečno novo leto)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black)
DODATKI
zelene luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Rayher (Mašnici)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

14 komentarjev:

Helena pravi ...

Enkraten venček iz bleščic in zelo lepa voščilnica.

Vladuška pravi ...

Krasno izpade venček tudi v takšni izvedbi.

Tamara pravi ...

Čudovita je!
Hvala, ker si se nam pridružila na CRAFTalnici.
Pozdravček,
Tamara

Andreja pravi ...

Zelo lepo bleščečo se praznično voščilnico si naredila :-)) Krasno si se znašla in naredila čudovit venček.
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Neets B pravi ...

Fabulous attention to detail with your sequin wreath and I love the double white frame.
Thanks so much for sharing with us at Less is More, Anita x

Sid pravi ...

Beautiful work with the sequins ! Great LIM card !

cotnob pravi ...

A super card, I love the sentiment font.
Thank you for joining us at Less is More.
Have a lovely weekend.
Pauline (Guest Designer) - Crafting with Cotnob
x

Nonni pravi ...

Wow, how striking! Your sequin wreath must shine and sparkle so beautifully IRL... If I could hold this card in my hand I'd just be twisting and turning it endlessly to watch that sparkle! Very beautiful! Love the die cut edges too and your sentiment is fab. Thanks for joining us at Less Is More!

Goga pravi ...

Oooo kako lep venček. Tudi jaz imam nekje take sequičke.....
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Theresa pravi ...

lovely advent wreath. elegant card. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT xx.

moi pravi ...

Krasno si se znašla s sequinčki in nastal je lep svetleč venček. Lepo, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Darlene pravi ...

WOW Such a clever idea and it's gorgeous! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Anything Goes’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Terri's Cards N More pravi ...

Beautiful and unique. Great idea for using sequins. Thanks for joining the Sisterhood's "Anything Goes" challenge.

Desperatehousewifecraft pravi ...

What an excellent way to make a wreath!! I have pinned it for future inspiration so thanks for sharing it over at The Sisterhood of Crafters challenge and we hope you'll come back again soon! Gwendolyn

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022