torek, 25. julij 2017

Kljunčkova knjiga: Platnice

Pred odhodom na dopust nisem uspela objaviti vsega. To je naslovnica, ki je nastala za Kljunčkovo knjigo, nad katero je bil navdušen. Moj sin vsak dan prebere eno misel in potem se o tem pogovarjava.

Najprej sem morala utrditi hrbtišče. V ta namen sem uporabila lepilni trak iz tekstila, ki ga sicer uporabljam za imobilizacijo prstov pri odbojki.
Stran sem prebarvala z belo akrilno barvo, nato sem senčila z modrim Distress Inkom skozi šablono. Uporabila sem tudi malo bele teksturne paste za puščice v zgornjem levem kotu ter za oblake. Modro sem teksturni pasti dodala za morje. Uporabila sem negativ izrezka za valove ... škoda, da sem imela silo, saj so bile spirale na začetku zelo jasne, vendar sem jih v naglici posušila z grelno pištolo ter nato premazala z belo akrilno barvo. Na fotografiji je morje veliko bolj modro kot v resnici. Barve platnice z izjemo rumene zastavice so pastelne, saj sem vse prebarvala z belim gessom, ko je bilo vse že na svojem mestu.


Nazadnje sem prilepila še dva dodatka: kartonski izrezek črke M ter zastavico. Edino to sem pobarvala v rumeno, da sem ustvarila kontrast. Skozi zastavico sem nataknila vrvico, ki služi kot kazalka v knjigi.


Vse objave knjige za sina najdete TUKAJ.

Platnico iz Kljunčkove knjige prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
akrilne barve; teksturna pasta; Distress Ink (Tumbled Glass; Broken China); Izink (Jasmine; Mimosa); Copic markerji (B29)
DODATKI
kartonska črka M in zastavica; vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Memory Box (Big Splash border); Nellie Snellen (Clouds)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; My Favorite Things stencil (Diagonal bars); doma izdelane teksturne šablone

10 komentarjev:

Rochelle Blok pravi ...

This is stunning! Love all the elements and texture to your book cover! And that die cut 'M' is a perfect statement piece on the front. You have really captured out Summertime blues theme. Thanks for playing along and supporting us this week at TGIF Challenges. Rochelle xo

Andreja pravi ...

Čudovita platnica :-)) Že samo spremljanje strani v knjigi je navdihujoče ... Spet si se lepo poigrala z mešano tehniko.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Nikki Spencer pravi ...

Gorgeous work! So many lovely details and textures. Love the different interpretation of this weeks challenge. Thanks for sharing at Just Add Ink.

Maja pravi ...

Knjiga bo čudovit in trajen spomin, prežet z ljubeznijo. Kapo dol za tak projekt. Kot že prejšnje strani, ki si jih objavljala, je tudi platnica čudovita.
Upam, da sta na Islandiji uživala, saj je pokrajina tam resnično enkratna, divja in prostrana. Se priporočam za kakšen potopis ;)
Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici :)

moi pravi ...

Krasna knjiga in naslovnica. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

crafty pravi ...

A lovely book cover. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers.
Mary

Unknown pravi ...

This is a great book cover and lovely memories inside

Thank you for joining us in our 'Lots Of Layer's Challenge at Crafty Cardmakers

June/DT

Goga pravi ...

Čudovito okrašena naslovnica knjigo. Lepo si se poigrala z mešano tehniko.
Hvala, da ustvarjaš z nami v Craft-alnici.
Lp Lili

Seemaa pravi ...

BEAUTIFUL AND LOVELY COLOURS!!
Thank you for playing with us @Happy Little Stampers Mixed Media Challenge... All the best!!
DT Seemaa
https://icraftpaper.blogspot.com

Saba Musharrif pravi ...

Gorgeous book cover. The yellow flag, contrast, was a great addition; totally in love with the M . Awesome ♡

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022