torek, 27. december 2016

Načrti za leto 2017

Po dolgem času sem se spet lotila svojega dnevnika ... kar nekaj strani imam v načrtu, vendar ker se leto bliža koncu in v novem letu gremo vsi novim zmagam naproti, sem izdelala plan v desetih točkah ... ponavadi je tako, da tretjino točk realiziram nad 100 %, polovico 100 %, ena tretjina pa mi ostane za prihodnje leto oz. druga polovica ni realizirana v celoti ... v glavnem, da mi ni dolgčas in ponavadi mi ni!


Ker v dnevniku še nisem prišla tako daleč, sem strani izdelala kar na papirju in ju bom zalepila v dnevnik ... še prej pa bom naredila nekaj popravkov ... ja, in sem zares začela delati "popravke", tako da sem spackala vse skupaj in sem se lotila znova.


Rožice sem našla na spletu, da papir ni bil tako monoton, sem ga prekrila z drugim odtisom pisave, tu pa tam sem se ga dotaknila z vodo z bleščicami. Ko bo čas, da dobi stalno mesto v dnevniku, bom robove lepo zamaskirala z belo barvo ter senčila z zeleno.


Tako sem se spravila ponovno k ustvarjanju dnevnika. Čez poletje sem naredila kar nekaj načrtov, kaj naj naredim in kako, realizirala sem jih bolj malo.

Ostale strani iz dnevnika se nahajajo TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:
  • 4 Crafty Chicks: Make a new year resolution (I wrote 10 plans for 2017 - some nice like travel to Island; but some are tough like every evening returning things to their places) 
  • Robyn's Fetish: AG 
  • Simon - Wednesday: Make it sparkle! (the paper is sprayed with Perfect Pearls water)
  • TTCRD: AG

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Craftberry Bush (Flower clusters); Hero Arts (La lettre)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Antique Linen)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800 (pisava Treehouse)

2 komentarja:

Keti's Projects pravi ...

Super. Moj načrt (eden od) je začeti dnevnik. Z veseljem sem spremljala tvoje strani v dnevniku in se že veselim novih.

Tamie pravi ...

Loving your travel plans for the new year. Gorgeous papers too, Thanks for sharing your amazing talent with us at 4 Crafty Chick.

Tamie Camp DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022