ponedeljek, 19. december 2016

Danes je tvoj dan ...

Pred časom sem podobno voščilnico videla v šoli in zamisel mi je bila takoj všeč. Doma sem imela le črno prejico z bleščicami, zato sem tej barvi prilagodila papir za paket. Odločila sem se za intenzivno rožnato barvo.

 Na košček kartona sem odtisnila štampiljko s pikami, nato sem ta kos embosirala s prozornim reliefnim prahom in izrezala v obliki pravokotnika. Na že pripravljen krog sem zalepila pravokotnik in naredila luknjice za prejico. Nato sem se lotila šivanja. Preden sem krog z malo privzdignjenimi blazinicami prilepila na mesto, sem s črnim tušem odtisnila voščilo ... lahko je rojstnodnevno voščilo ali pa tudi čestitka ob uspehu ... jaz bom voščilnico uporabila kot rojstnodnevno voščilnico. Odtis sem posula s črnim reliefnim prahom z bleščicami. Tako se ujema s prejico, ki ima vtkane bleščice.


 Voščilnici sem naredila še ustrezno ovojnico. Poudarjam - naredila - osnova je še iz stare zaloge, ki sem jo imela shranjeno na okenski polici in enkrat sem pozabila priprto okno pa se je slabih 10 ovojnic zlepilo skupaj. Uporabila sem napravico za izdelovanje ovojnic in tudi ovojnico okrasila s paketkom, na katerega sem z belim gel pisalom narisala pike.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Tvoj dan); Waltzingmouse (Gingham); Mavelu (Srečno novo leto)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square - white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Taylored Expressions (Lollipop ink dye); VersaMark; Ranger embossing powder (Black Sparkle); Whispers embossing powder (Clear)
DODATKI
bleščeča črna vrivica 
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Šivani krogi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

14 komentarjev:

Lisanna pravi ...

thank you so much to enjoy with Scrap Dreams with your fantastic card!!!

Kajcyika pravi ...

Čudovita je. Všeč mi je roza :)

Joyce pravi ...

Such a clever way to make a gift and bow on your card. Love the pink with polka dots. Thanks so much for playing along at CASology this week.

Cards By MI pravi ...

Lovely card, love the colour combo. Thanks for helping us celebrate our birthday over at the Paper Shelter.
Love n hugs
Marie

Carole J pravi ...

Cute card! Thanks for sharing your work at {PIN}spirational Challenges #180. Good Luck and hope to see you again next time.

Carole x DT (Craftilicious Creations)

Unknown pravi ...

SO CUTE! Love the colors! That pink is perfect! Absolutely gorgeous! Love it! Thanks so much for playing along with us at Open-Minded Crafting Fun Challenges!!! Good Luck! I hope we see you again!!

- Susan, @ Open-Minded Crafting Fun Challenges
{Scrap A Thousand Words}
{Sentimental Susan - Etsy}

Audrey Ernst (hippieaud) pravi ...

Such an adorable card, love your layout. Thanks so much for playing along in our Birthday Celebration challenge at The Paper Shelter! Hugs:) Audrey DT

ÅsaJ pravi ...

Love your CASE of my card! So cute and Love the CAS style. Thank you for joining us at Happy Little Stampers! Hugs Åsa

Sandra pravi ...

Such a darling card, love the pop of pink of the present. So pretty. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Birgit pravi ...

What a fabulous card! So glad you linked it up to the Happy Little Stampers CASE the Designer challenge. Happy New Year!

Gloria pravi ...

I love this clean and simple style!
So beautiful!
Thank you so much for joining us at Happy Little Stampers CASE challenge this month!
Happy New Year!!!

AndreaNorris pravi ...

Beautiful clean simple design, I love pink :D thanks for joining us at ABC Challenge and good luck
Andrea x

Inkyfingers pravi ...

What a fabulous CAS design and I love that you decorated your envelope too!
Thanks for sharing with us at Happy Little Stampers and I hope to see you again soon.

Deanne Saunders pravi ...

Pretty card!!! Thanks so much for participating in our {PIN}SPIRATIONAL challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022