sobota, 24. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 23

ali Mušja božična zabava

Sadne mušice uživajo v obilici sadja. Pripravile so si svojo božično zabavo.


 Digitalno štampiljko sem preprosto pobarvala s Copic markerji, nato sem se lotila dodatkov. Krila mušic sem pobarvala z Wink of Stella, da se malo bleščijo. Očitno sem v fazi šivanja na papir: včeraj sem kupila nov zlati sukanec in sem ga morala takoj uporabiti. Na zgornji fotografiji se križci bolj slabo vidijo, zato sem v spodnji kolaž dodala fotografijo teh šivov bolj od blizu. Tudi številka za dan 23 se nevsiljivo kaže v spodnjem desnem vogalu. Naredila sem jo iz pavsa, na katerega sem pred rezanjem zalepila kos lepljive folije.
Škatlico sem izdelala podobno kot prejšnje, le da sem tokrat želela bolj intenzivne barve, zato sem Distress Inke zamenjala z Izink tuši. Uporabila sem rdečega, rumenega in svetlo zelenega. Kot vedno sem papir najprej poškropila z vodo, ki vsebuje bleščeč prah, zato ta lesk ostaja tudi po barvanju.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Adventni kartonček s sladko dobroto prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Bugaboo (Scene it - Fruit Fly)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; Wink of Stella (Clear); Izink (Mimosa; Safron)
DODATKI
oranžen trak; zlata vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki);  Nellie Snellen (Gift box jewelry); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot;  tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Dotty Jo pravi ...

How lovely! Thanks for joining us at Naughty or Nice Challenges for a second time, Jo x

Lynne in NI pravi ...

Fab fun tag and such a pretty little box too! Thanks for playing along at Naughty or Nice :)

Oh You Made Me Ink pravi ...

So cute! I love the flies!! Everything is colored so well! I love your tag!! Thanks for joining us at Naughty or Nice Challenge! Cyndi, DT

Donna pravi ...

Super cute! Thanks for coming back to play along with the sisterhood of snarky stampers!

Lindsey pravi ...

Thanks for joining the fun at the Sisterhood of Snarky Stampers!

Pia S pravi ...

How cute! Love the fresh colors. Just wish fruit flies were as cute in real life, lol.
Thanks for sharing with us at Catch the Bug, good luck in the challenge and hope to see you join us again in 2017. Pia, Bugaboo DT

Jen Leeflang pravi ...

So very cute! Thanks for making us laugh at our Bugaboo challenge this week! Good luck in the draw, and please join us again soon.
love
Jen Leeflang

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022