nedelja, 4. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 5

Nadaljujem z izdelovanjem koledarja - v bistvu komaj dohajam izdelovanje ... za danes sem si zadala izdelavo najmanj petih kartončkov. Upam, da mi bo uspelo.

Za navdih si pomagam z različnimi izzivi, saj želim, da so kartončki karseda različni med sabo. To je za Kljunčka pravo presenečenje. Potem ko dobi nov kartonček, mi pove, kateri mu je najljubši. Trenutno je to kartonček št. 4.


Na rob sem nalepila kos Washi traka, nato sem izrezala kartonček in prilepila tri drevesca. Zelo preprosto, če ne bi bilo treba vsakega drobnega kartončka prilepiti na pravo mesto ... Snežinke sem naredila z Glossy Accents. Tudi drevesca so narejena iz belega kartona, ki sem ga pobarvala z Izink tuši.

Škatlico - tako kot prejšnjo sem izdelala iz belega kartončka, ki sem ga pobarvala z Distress Inki. Barvo sem razmazala s vodo, v katero je dodan prah Perfect Pearls, tako da ima nekaj leska.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček s pripadajočo škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Chipped Saphire; Mustard Seeds); Izink (Mimosa); Glossy Accents
DODATKI
washi (moder s puščicami); vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki); Memory Box (Small Freemont Pine Outline); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

15 komentarjev:

Maja pravi ...

Pridna mami. :)
Veselo izdelovanje voščilnic v dvoje ta teden vama želim.

Sue - pravi ...

Lovely bright makes! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz!

Cazro pravi ...

Brilliant sunny and bright tags. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz. DT.

Vicki Dutcher pravi ...

Super fun trees! Thanks for joining in at JUGS

Nancy pravi ...

Love your not traditional colored trees! Great job! Thanks for joining us this week at Just Us Girls!

Joyce Erb pravi ...

Very cute. Thanks for taking the challenge with us at the <a href="http://modsquadchallenge.blogspot.com”>Mod Squad Challenge</a>

debby4000 pravi ...

Love you Advent tag and giftbox, love the colours you've used.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Repolainen pravi ...

Your tag and giftbox with yellow&blue are so style! Thank you for joining our challenge at QKR this week!

Cazro pravi ...

Hi me again, super tree tag. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. Caz DT

Brenda's Card Corner pravi ...

Beautiful tag and gift box! Thank you for joining our "Tag" challenge this week at QKR Stampede!

Brenda DT

Felix the Crafty Cat pravi ...

Very stylish box and tag. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela x

Unknown pravi ...

What a great set of tags. Thanks for joining our ABC Challenge -U is for Unconventional , hugs, Carol DT

Tina pravi ...

Čudovita izbira barv!

Kaija pravi ...

Beautiful tag!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

KarinsArtScrap pravi ...

Ma-Mi wonderful tag
Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022