torek, 20. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 21

Sem že mislila, da bo tale kartonček narejen na 1-2-3, a sem se uštela. Hotela sem tiskati s šablonami, vendar so koščki premajhni in sem jih težko pritrdila na post-it listke ne da bi zabrisala barvo ali kakorkoli spackala.

Na koncu sem se odločila za reliefiranje z rezalnimi šablonami, po reliefu sem šla s tankimi flomastri na vodni osnovi, zato sem površino poškropila z vodo in obrobe razmazala. Na ustrezna mesta sem prilepila izrezke, nazadnje sem še škropila z zlato, da sem dobila malo bolj živahno stvaritev. Tu in tam sem dodala še kakšen detajl - smrečice in hiško.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček ter škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Peacock Feathers; Ripe Persimmon; Picked Rasberry); Izink (Gold); zlat Perfect Pearls v razpršilu z vodo; Stabilo point 88 - fine 0.4
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Modern landscape); Najlepši par (Tag z dodatki); Nellie Snellen (Gift box jewelry; Photo frames); Rayher (Male številke); 
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; Cuttlebug embossing folder (Traffic jam)

4 komentarji:

Wendy L pravi ...

a lovely set, thanks for joining in at MAWTT, xxx

Lynn pravi ...

A fabulous set to celebrate a 21st birthday! Thanks so much for playing with us at Time Out and Curtain Call!

Gerrina pravi ...

Those bright colours combine so good with that jar! Thank you for joining us at TIME OUT!

Leigh Penner pravi ...

Very pretty take on the inspiration photo!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022