nedelja, 18. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 18

Namesto da bi naredila snežaka iz treh okroglih izrezkov, sem tri okrogle izrezke izrezala kartončku iz pergamenta in tako dobila negativ snežaka. No, to je bila le ogromna snežna gmota, ki jo je bilo potrebno dodelati.

Izrezala sem tri kartončke: dva iz navadnega belega kartona, enega iz pergamenta. Spodnjega sem na začetku pustila neobdelanega. Vse pritekline sem dodala na koncu.

Najprej sem se lotila okenca. Če mi ta del ne bi uspel, bi morala to idejo vsaj zaenkrat dati na stran. Na srečo se s Tinino šablono za kartonček skoraj popolnoma ujema Sizzixova šablona s polkrožnim okencem (rezervni načrt je bil izrezati pravokotnik in na vrhu še krog za okroglino).

V drugi fazi sem se lotila pergamenta. Z navadnima okroglima šablonama (dve najmanjši velikosti) sem trikrat zarezala v pergament. Preostanek sem poštempljala z drobnimi snežinkami in posula z belim reliefnim prahom.

Tretja faza je bila meni najljubša. Najprej sem narisala kapo in šal na kartonček, nato sem oboje pobarvala v rumeno ter nazadnje še poštempljala z modro. 



Ko sem imela vse elemente narejene, je sledilo lepljenje. Okrog in okrog spodnjega kartončka sem nanesla tanek pas 3D lepilnega traka, nanj sem zalepila pavs, ki je tako malo dvignjen od podlage. Nato sem okrog okvirja nanesla obojestranski lepilni trak ter sendvič zlepila skupaj. 
S svinčnikom sem začrtala oči nos in gumbe ter prilepila kapo in šal, ki sem ju predhodno izrezala. Namesto oči sem uporabila dva kristalčka, ki sem ju pobarvala s črnim in modrim Copic markerjem, isto sem storila za gumbe (barvala sem le z modro). 

Tokrat bi skoraj pozabila nalepiti številko. Hitro sem jo izrezala iz ostankov belega papirja ter jo prilepila na mesto. Za malo leska sem jo prebarvala z Wink of Stella, podobno kot tudi držalo za trak.

Je bilo kar nekaj dela, vendar se je zaradi rezultata splačalo. Snežak mi je zelo všeč.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Deck the Halls); Waltzingmouse (Gingham background)
PAPIR
domača zaloga papirja; pergamentni papir
BARVE
Copic markerji; VersaFine (Majestic Blue); Distress Ink (Faded Jeans; Wild Honey); Wink of Stella (Clear); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
trak; kristalčki
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki); Rayher (Male številke); Sizzix (Tags rounded); Spellbinders (Standard Circles LG)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

13 komentarjev:

brenda pravi ...

It's a super creation for our colour theme at Allsorts, many thanks for joining in.

Wishing you a very Happy Christmas.

B x

Sian pravi ...

This is really beautiful! Sian.

Joan pravi ...

So lovely - great add to our challenge - thanks for joining us at Make My Monday!!

Wendy L pravi ...

Super sweet, thanks for joining us at Allsorts xxxx

Danica pravi ...

Ta tag s snežakom je FENOMENALEN! Zelo všečno!!!

Sheila H pravi ...

Very cute snowman - I love the matching hat and scarf. Thanks for playing along with us at 613 Avenue Create.

Julie pravi ...

Great tag, thanks for sharin
















Great tag, thanks for sharing with us at Cutie Pie.



sidan pravi ...

Nice image with Your embossed and cut snowman in vellum.
sidan (GD Challenge Up Your Life)

Sherri Thacker pravi ...

That snowman tag with the vellum came out really cute. I love it!

Manuela pravi ...

Wow, such a great tag! The snowman is really adorable! Thanks for playing with us at Challenge up your life! Lots of greetings from Austria, Manuela

Susan Renshaw pravi ...

lOVE THAT SNOWMAN!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Maikreations pravi ...

Your tag looks awesome and the hat and the scarf are so much fun!!! Thanks for playing with us at Challenge up your life and a happy new year! Maike ;o)

Shona Hamill pravi ...

Gorgeous tag and box! Thank you for sharing with the Cutie Pies. Hugs, Shona xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022