petek, 16. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 17

Tokrat sem poskusila nekaj novega. Odločila sem se, da bom šablone za snežinke uporabila za reliefiranje oz. za štempljanje. Tako sem dobila lep čist odtis obeh snežink: enega v zlati in drugega v srebrni barvi.


Ker nisem bila zadovoljna s fotografijami, sem ponovila vajo zjutraj še pred sončnim vzhodom. Zdaj se barva v zarezah bolje vidi.


Pred tem sem še izdelala eno voščilnico z zlato-srebrnimi snežinkami in veliko beline. Vem, fotografije niso najboljše. Barve so zelo nežne in jih je zelo težko ujeti v fotoaparat, sploh v moji kuhinji. Štampiljke sem odtisnila direktno na bel papir, na fotografiji deluje bolj krem barve.
Tudi za voščilnico je bilo potrebno ponoviti vajo, vendar sem jo zjutraj pozabila fotografirati, ker je bilo popoldansko sonce že rdečkasto, je tudi fotografija temu primerna.


Ker se na fotografiji bolj slabo vidi, da sem uporabila zlato in srebrno, sem naredila še spodnjo fotografijo, ki pa ni najboljše kakovosti.


Za primerjavo. Oba kartončka sta bila narejena z isto tehniko - relief sem ustvarila z embosing blazinico v Big Shotu. Na spodnji je samo embosing, na zgornji pa sem kovinski šabloni premazala z zlato in srebrno barvo. Je veliko lepše kot spodaj.


Za številko sem iz moosgumija izdelala štampiljko in jo odtisnila z zlato barvo.

Vse objave na to temo najdete tukaj.


Kartonček prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Snowflakes); Ustvarjalni dotik (Želimo vam)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Encore (Gold); Brilliance (Platinum Planet)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Newcastle snowflake; Bristol snowflake); Najlepši par (Tag z dodatki); Nellie Snellen (Gift box jewelry); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Big Shot

6 komentarjev:

Esther pravi ...

A very creative and attractive approach to our outlines challenge - love it! What a super end result, very stylish and elegant. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Colleen Begley pravi ...

Very pretty. Looks a lot like paper pressing. Thanks for sharing with the Paper Players this week.

Joanne James - The Crafty Owl pravi ...

How elegant these snowflakes look against the white background. Thanks for joining us over at The Paper Players this week!

Diane pravi ...

Beautifully created! Thank you for entering our challenge at Double D!
Diane DD DT

Shelly pravi ...

These are so pretty! Thanks for joining us at Little Tangles!

Bianca van Tilburg. pravi ...

What a beatiful creations.
Hugs Bianca.
DT The Corrosive Challenge Blog.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022