nedelja, 11. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 14

Spet podobna barvna kombinacija, očitno mi je zelo všeč, čeprav je moj sin pohvalil predvsem zelo pisane kartončke. Računala sem, da bom naredila kartončke do petka, vendar mi ni uspelo. Do kosila sem bila naokrog, potem pa sem sinu obljubila pico ... za kosilo ni bilo časa, naredila sva jo za popoldansko malico/večerjo. Hkrati sem še povabila svojo sestro in tako smo preživeli popoldan v prijetni družbi ob odlični pici. Kartončki pa bodo še malo počakali.


Osnova kartončka je iz rebrastega papirja, ki sem ga malo senčila z belo akrilno barvo, da sem dobila želeni odtenek. Na vrhnjo stran sem dodala košček belega papirja, ki sem ga poštempljala s snežinkami. Čez sem s 3D blazinicami prilepila srnjaka.
Škatlico sem poštempljala s štampiljko za les (potem ko sem podlago pobarvala v različne odtenke rjave).

Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček in škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Deck the Halls); Marianne Design (Wood planks background)
PAPIR
domača zaloga papirja; valovita lepenka
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Archival ink (Sephia); Distress Ink (Walnut Stain; Vintage Photo; Rusty Hinge; Brushed Corduroy; Fired Brick); Izink (Jasmine)
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Tag z dodatki); Nellie Snellen (Gift box jewelry; Deer); Rayher (Male številke)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

7 komentarjev:

Maja pravi ...

Tudi meni je ta barvna kombinacija zelo všeč, paše v decembrski čas.

jenn shurkus pravi ...

love the rustic feel of this tag! thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Cass pravi ...

Fab tag and box. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx

Judy V pravi ...

Great project! Thanks for sharing with us at Glitter N Sparkle!

Dee's Craft Room pravi ...

Oh this tag is so sweet, lovely. Thank you for playing along with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Basslady pravi ...

wonderful creations! they look fantastic!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Line pravi ...

Beautiful!

Thank you so much for joining us over at Morgan's ArtWorld.

Wish you a happe new year.

Hugs, DT Line

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022