sobota, 10. december 2016

Adventni koledar 2016: dan 13

Tokrat malo preskakujem ... ampak navdih je navdih, pa še Kljunčkove barvice so bile na razpolago.
13. decembra goduje sv. Lucija in takrat posejemo božično žito. Nekateri ga sejejo že na god sv. Barbare (4. dec.) in na Marijin praznik (8. dec.), vendar se je za nas to prezgodaj in ga moramo porezati, da se žito ne poleže.



Na spletu sem našla primerno pobarvanko sveče, ki sem jo natisnila na moder kartonček in jo pobarvala z barvicami. Najprej sem celotno podobo narahlo pobarvala z belo barvico v več slojih, nato sem uporabila še druge barve, tudi te sem nanašala v več slojih. Ponekod je tudi 8 slojev barve. 
Ostalo je zelo preprosto: navadna vrvica, napis sv. Lucija ter številka 13 iz zlatega pavs papirja. Škatlico sem naredila iz platnice reklamnega materiala, tako da sem bila tudi ekološka. Sicer pa večinoma uporabljam papirčke, ki so že dolgo časa v mapi z ostanki.


Vse objave na to temo najdete tukaj.

Kartonček in škatlico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
pobarvanka (sveča z bodiko)
PAPIR/PAPER
moder šeleshamer
BARVE/INKS
barvice Giotto Laccato
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Tag z dodatki); Rayher (Velike številke); tiskalnik Epson L800 

11 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Lepo si se lotila adventnega koledarja.

Unknown pravi ...

I love the crayon colours on the pretty blue cardstock! So pretty! What a lovely advent candle! Thank you so much for sharing your pretty tag with us at CASology this week, Ma-Mi!

Jacquie Southas pravi ...

Beautiful candle image! Thanks so much for playing along with us at CASology this week!

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at ATSM, good luck!!! Amy DT

Helena pravi ...

Vsak dan si z zanimanjem pogledam tvoj adventni koledar. Čestitam. Tudi za 13. dan je enkratno in skrbno pripravljeno.

Rema DeLeeuw pravi ...

Lovely projects! Thanks for playing along at ATSM.

Bev pravi ...

Such a lovely project x We really appreciate you joining in the fun at Polkadoodles

Mummylade pravi ...

Really lovely, thank you for entering our Christmas lights challenge at Allsorts this week.

Dee's Craft Room pravi ...

Beautiful tag, really lovely work. Thank you for playing along with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Maria Valente pravi ...

Lovely projects! Thank you for playing along at CWS Challenge. Hope to see you again!
Hugs, Mary (DT member)

Katy pravi ...

Very pretty tag! Thank you so much for joining us at Creative with Stamps! :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022