sobota, 23. april 2016

Dnevnik: Objem in poljub

Na spletu sem našla podobno ilustracijo, ki me je pritegnila ... le z ženskimi lasmi nisem zadovoljna. Morala bi si vzeti več časa in poiskati drugačno rešitev ...


Podlago sem prebarvala z belo akrilno barvo (že prejšnji teden), nato sem narisala figuri moškega in ženske, ju prebarvala z zaščitno gumo, da sem lahko brezskrbno pacala po ozadju ter ustvarjala mavrico. Spet sem uporabila Izink tuše, ki se lepo sprimejo vsake površine.

Levo polovico strani sem pustila bolj belo, uporabila sem le šablono Tima Holtza za packe in mavrica z desne strani se deloma nadaljuje tudi na levi. Nazadnje sem zalepila še napis in odtisnila datum, ki pa se je zelo počasi sušil in sem ga malo zapacala.

Obstaja kaj lepšega, kot so objemi, v katerih se utapljaš;
poljubi, zaradi kareih goriš; oči, ki jih ljubiš najbolj na svetu?
Na koncu sem še ustvarila žepek pod objetima figurama, v katerega bom vstavila kartonček iz prejšnje objave.

Ostale strani dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive (x):

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
akrilne barve; Izink (Mimosa; Safran; Tomato; Bamboo; Turquoise; Topaz; Iris; Amethist); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Stampendous (Brush strokes - stencil); tiskalnik Epson L800 (pisava Brev Script)

10 komentarjev:

Wynn pravi ...

A lovely project. Love the bright colours. Thank you for sharing it with us at OLL challenges. Wynn DT

*Urška* pravi ...

Meni je zelo,zelo všeč.Super si skombinirala tako levo kot desno stran.

Linby pravi ...

Such a bright and colourful piece of work, thanks so much for sharing it with us at OLL.
Lynn x
DT

Laurence pravi ...

Great project. The colours are bright and lovely. Thanks for sharing it with us at Robyn's Fetish Challenge
Laurence DT

Keti's Projects pravi ...

Čudovito! Jaz imam knjigo že pripravljeno, pa ne upam začeti, ker se bojim, da se ne bom mogla ustavit ;-)

Damjana pravi ...

Čudovite barve in zelo so mi všeč packe. Tako pristne so.

JanR pravi ...

Fab page! I really like the bold colours. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Unknown pravi ...

Beautiful journal page. Thank you for joining in with us on the Cute Card Thursday Challenge Blog this week. Lynn - CCT Design Team x

Sandy Palmer pravi ...

This is very creative! A real work of art! Thanks for sharing it with us at Lil Patch of Crafty Friends! :)

Ann Chuang Crafts pravi ...

Great project!! Thanks for joining us at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT
http://anncard.blogspot.tw

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022