torek, 24. februar 2015

Bogato okrašena poročna čestitka

Večkrat sem želela sodelovati na izzivu Cardabilities, kjer imajo zelo zanimive skice, vendar zamisel nikoli ni uspela pravočasno dozoreti ... tokrat sodelujem na njihovem izzivu prvič. Malo spodbude sem dobila tudi od sestre, ki potrebuje poročno čestitko, potem so tukaj še zimske počitnice in predvsem kislo vreme, ki je pokvarilo vse moje načrte o pohajkovanju.


Rožice sem izrezala s šablonami Nellie Snellen za hortenzije. Podlaga je svetlo rožnata, nato sem z dvema barvama Distress Inkov, Dusty Concord in Victorian Velvet, ustvarila to barvo. Malo sem se vrnila k začetkom. Ko sem začela bolj intenzivno ustvarjati (in tudi objavljati na blogu), so bile popularne rožice, ki so imele kovinsko sredico, na podlago pa so bile pripete z žičko ali žebljičkom. Rožice so ročno izdelane, primerne za Craft-alnico. Ponovno pa sem tudi uporabila drobne listke iz Najlepšega para, ki zelo nevsiljivo dopolnjujejo izdelek. Manjkalo je nekaj zelenega in morala sem jih dodati. Glavni na sceni pa je metulj, ki sem ga reciklirala iz kuverte, ki je na zunanji strani bleščeče lila, s spodnje strani sem ga dodobra premazala z vijoličnim distresom in ga ovila okrog manjše plastenke, da se posuši. Tako so krila ostala zavita.


Sicer pa sem uporabila številne šablone; za metulja, za roza trak, za zastavice z napisom, za vijugice v ozadju in za mrežo - poleg že omenjenih rožic in listkov. Tudi osnovni kvadrat je izrezan s šablono.
Spodaj imate za primerjavo skico, zgoraj pa mojo interpretacijo.


Za napis sem uporabila štampiljko Ustvarjalni dotik, ker bi na osnovnem kartončku delovala malo utesnjeno, sem skupaj zlepila tri kartončke in nanje odtisnila napis. Razen napisa, ki je odtisnjen z vijolično, je vse veliko bolj lila in roza, vendar se ve, da so vijolični odtenki zelo težki za fotografiranje.


Čestiko prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Kjer je doma ljubezen)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja; digitalni papir Far Far Hill
BARVE
VersaFine (Imperial Purple); Distress Ink (Dusty Concord; Victorian Velvet; Worn Lipstick)
DODATKI
kovinske sredice rož
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Majhni listki); Marianne Design (Butterfly 1); Nellie Snellen (Christmas border); JoyCrafts (Square flowers); Sizzix Bigz Tim Holtz (Scalloped borders; Elegant flourishes)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; Fuse; Bind it-all; 

35 komentarjev:

Andreja pravi ...

Res si naredila bogato voščilnico in zelo mi je všeč. Tudi rožice izgledajo fantastično :-))
Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Wendy L pravi ...

So pretty, thanks for joining us at MAWTT, xxxx

Keti's Projects pravi ...

Super je izpadlo. Barve so čudoviteee. Čeprav je bogata, pa ni preveč, tudi za moj okus ne ;-)

Mojca pravi ...

ooo čudovita je! všeč mi je kako lepo si sestavila rožice. lp

Ann pravi ...

Great card! :)
Thank you for playing along with us at Cardabilities.

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica, vse je tako lepo sestavljeno in paše skupaj.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici in srečno pri izzivu. Pozdravček Lili

Tanja E. pravi ...

Čudovita voščilnica, že papir za podlago je tako lep! Super si metulju zavihala krila s pomočjo plastenke. Rožice so prelepe, kar sedejo v voščilnico. Pa skica izziva mi je tudi krasna, lepo si jo ujela, LP:)

oldpunca pravi ...

Čudovito poročno voščilnico si izdelala. Dobro si "zadela" dano inspiracijo. Ozadje mi je zelo všeč. Barvna kombinacija pa seka. :-) Sama bi se težko odločila kombinirati toliko barv, ampak pri tebi pa zgleda svetovno.

Vladuška pravi ...

Postavitev se mi zdi kar zahtevna in ti si jo lepo uporabila na svojem izdelku. Tako romantično in cvetoče je.

Helena pravi ...

Zelo lepa in bogata voščilnica. Všeč so mi nežne barve.

leycika pravi ...

Zelo lepa, krasne barve.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prekrasna
super barve
lp Tamara

MRS DUCK pravi ...

Hi there
Great card. Love the colours you have used. Thank you for joining in at MAWTT.
Best wishes.
Ang.

Tamie pravi ...

The flowers are simply gorgeous and the butterfly is awesome. Thank you so much for sharing your rockin inspiration with us at 4 Crafty Chicks this week.

Tamie DT

Janja pravi ...

Krasna je. Lp

Sue VanDeVusse pravi ...

Such a beautiful, elegant creation! Those flowers are gorgeous and love that butterfly, too. Thanks for playing with us at JUGS!

zetkaArt pravi ...

Lovely card!Thank you for playing along with us at Cardabilities :) zetkaArt

Sharyn Polesel pravi ...

Beautiful design! Love your gorgeous butterfly and flowers. Thanks for joining us at Just Us Girls!

Mojca pravi ...

Hvala ker sodeluješ na izzivu ABC ;)

Darlene pravi ...

Your card is just gorgeous and you did such a nice interpretation of the sketch. We are happy you came and shared your creation with us at Dies R Us ... PLEASE add a link back to our challenge blog to be considered for the winner's prize. Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Lisa Kind pravi ...

So many pretty things to look at, especially that beautiful butterfly! Very pretty card! Thanks for playing with Just Us Girls!

Vicki Dutcher pravi ...

Lovely use of both the colors and the sketch! Thanks for joining in at JUGS and Cardabilities~

MA-MI pravi ...

Darlene, thanks for the advice. I activated the link to the DiesRUs blog. I missed the link last time, sorry.
Hugs, Maja

Mervi pravi ...

Fabulous card, beautiful flowers.
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

cohenna pravi ...

Beautiful card. Thanks so much for playing along with us at Cardabilities :)

Sherri pravi ...

Gorgeous card & such beautiful colors! I'm so glad you could join us for the Flourishes challenge at Dies R Us!

Hath pravi ...

Lovely design! Thanks for joining us this week at crafting from the heart :)

Debora pravi ...

So lovely! Great take on the sketch! Thanks for joining us at The Corrosive Challenge Blog! Hugs!

moi pravi ...

Krasne rože si naredila.

TandiArt pravi ...

Beautiful project! Lovely colour scheme:) Thank you for taking part in berry71Bleu challenge:)Hugs!Sylwia

Cathi ONeill pravi ...

Lovely card! Thanks so much for joining us at Berry71bleu!!!

Kay F pravi ...

Lovely work--the colors combine beautifully together. Thanks for sharing your talent with us at Berry71Bleu!

Dana Tatar pravi ...

Gorgeous card! I love the layered blooms. Thanks for joining the Berry71Bleu February Challenge! :)

Denise van Deventer pravi ...

Beautiful card and the die-cuts and blooms are just fabulous! ;-) Thanks so much for playing along with us at Berry71Bleu! ;-)

Ne-Ja pravi ...

Fantastično si uskladila tvojo voščilnico s skico. Čudovite rožice, ozadje, metuljček... bogato in všečno :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022