torek, 12. avgust 2014

Pleskarček

Kljunček je pri štirih letih sosedu pomagal prebarvati garažo. Bil je zelo zavzet in ni odnehal, dokler pleskanja ni bilo konec. Letos mi je pomagal pleskati spalnico. On je prepleskal skoraj vse robove in vogale.


Na spletu sem našla tega simpatičnega palčka - kot je bil palček moj sin, ko je pleskal garažo. Palčku sem pustila belo obleko, z gel pisali z bleščicami sem poudarila le nekaj detajlov: barvo, srce in pike na kapi.


Simpatična pleskarčka (mojega in tega narisanega) prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Pobarvanka s spleta
PAPIR
domača zaloga papirja 
BARVE
Copic markerji; gel pisala z bleščicami
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
/
PRIPOMOČKI
tiskalnik Epson Photo Stylus; pisava Janda Capslock


4 komentarji:

Mandy pravi ...

Gorgeous card, super cute and such a fab photo too :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
hugs
Mandy xx

Vladuška pravi ...

Je pa res cart tale pleskarcek.

Mojca pravi ...

oba pleskarčka sta tako simpatična :) lp

Ne-Ja pravi ...

Luštno si pobarvala tega tvojega pelskarčka :). Kljunček je pa res priden - a pride tudi na dom? bi tudi jaz rabila tako dobro pomoč :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022