sreda, 27. avgust 2014

Perjanica za ušesa

Po dolgem času sem se spet lotila nakita. Začela sem z bolj preprostim izdelkom, da pridem ponovno v formo. Počasi postaja nakit, ki ga imam, iztrošen in potrebujem novega. Nekatere izdelke bom le obnovila, druge pa izdelala na novo.


Najprej sem poskusila obesiti samo perje, vendar je bila prelahka in jo je vsaka sapica obrnila po svoje, zato sem dodala še kristalček v barvi odseva perja. Uporabila sem le konico peresa, ki je temnejša in se modrozeleno svetlika.

Uhane prijavljam na naslednje izzive::

4 komentarji:

Hazel (Didos) pravi ...

Ah wow these are lovely, what a great pair of earrings. , Thanks for playing on MAWTT this fortnight.Love Hazel (Didos) xx

mixamatoasties pravi ...

Lovely creation. Thanks for sharing at MAWTT this week.

Susan

Vladuška pravi ...

Take s perjanicami so letos res moderne. Lepi par.

Danica pravi ...

Luštni uhančki:)
Lp Danica

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022