petek, 6. september 2013

Vonj po morju

Danes smo pospravili bazen. Čeprav je čez dan še vroče, so noči hladne, zato prave želje po kopanju že nekaj časa ni imel nihče. Začelo se je novo šolsko leto, nove dolžnosti in ogromno dela ... spomini na preteklo poletje pa mi prinesejo nasmeh na ustnice, vsakokrat ko pomislim nanje ... in tisti značilni vonj po soli, vonj po morju preplavi moje misli.

Voščilnico sem izdelala kot gostja dizajnerskega tima Izazovi i slatkiši. Poleg fotografije, ki smo jo imeli za navdih, me je prevzela skica - to sem morala narediti.


Na papir za voščilnice sem s hroščkom izrezala štiri luknje, okrog katerih sem zalepila rumen kartonček. Za ozadje sem uporabila jadrnico, ki jo je naslikala vsestranska Laurie Justus Pace (Late Sunset).

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; QuicKutz (Square frames); Spellbinders (Standard circles LG); tiskalnik Epson L800 (pisava Scriptina)

7 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna je,
nekaj posebnega in v tvojem stilu
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Zelo domiselno in lepo narejeno. Ja...vonj po soli, vonj po morju... tudi meni prinese nasmeh na usta :-)

Anonimni pravi ...

Very nice and straightforward take on the sketch. Lovely addition of the watercolor images. Thank you for joining us at Unscripted Sketches!

Mojca pravi ...

ti pa res vedno znova presenetiš. krasna je! hvala, ker sodeluješ na izzivu Here Comes The Boys. lp

Anonimni pravi ...

A lovely clean finished card!Thanks for playing at Here COme The Boys Woo & Sharon xx

JenniferD pravi ...

Looove this very Striking Card! Thankyou for joining us at Deep Ocean!

Toni pravi ...

Great CAS card. Very original idea with these circles. Hope to see you again in our next challenge - autumn. And don't forget to visit us tomorrow for our winners' post. Regards, TokBobok

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022