četrtek, 18. april 2013

Voščilnica za mamo


Mama bo imela čez nekaj dni rojstni dan, ker je zares skrbna mama in nona ter rada šiva, sem ji izdelala tole voščilnico. Rada ima tudi tople barve in preproste (ne preveč okrašene) stvari.

Najprej sem na osnovo natisnila šiviljsko stojalo, ki sem ga našla na spletni strani Beyond the Fringe, nato sem še poštempljala ozadje z barvnimi blazinicami: rumeno, oranžno in rdečo. Te štampiljke sem izbrala, ker posnemajo vzorce blaga.

Vsekakor moram voščilnico ponovno fotografirati pri dnevni svetlobi, ta vikend pa najbrž ne bom imela veliko časa, zato jo objavljam že danes.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Beyond the Fringe (Vintage dress form); My Time Made Easy (Argyle Amazement)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Fired Brick; Mustard Seed; Spiced Marmalade) 
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
/
PRIPOMOČKI
tiskalnik Epson Photo Stylus


8 komentarjev:

Hali pravi ...

Preprosto - LEPA JE! Vse najboljše mami!

Vladuška pravi ...

Preprosta in siviljsko obarvana. Verjamem, da bo tvoji mami vsec.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Lepa,
pozdravček
Tamara



Simona pravi ...

Res je taka ta prava, za nas šivilje. :o) Meni je všeč. Sem prepričana, da bo tudi mami.

Mojca pravi ...

Zelo je lepa in prav posebna. lp

rudlis pravi ...

Simple and clean. Great card. Thanks for joining us at OCC.

Unknown pravi ...

Very nice and simple card you have made​​.
Remember that the card should have an impression where our colors should be the main colors of the card. I have some difficulty seeing it here. This is mostly white, but let go for now. But remember that for next time;)
Have a great weekend.
But thanks for joining us at Sketchy Colors.

Hugs from Tine

Chrissie pravi ...

I'm sorry this is such a late visit, but I have been cruising on the Rhine for a week and have just got back.
It's a super card
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022