sobota, 10. december 2011

Novoletni okraski: angelček iz testenin

Letošnji novoletni okraski bodo iz testenin. Izdelovala sem jih tudi z učenci za šolski bazar, vendar smo jih za bazar kar pošpricali z zlatim lakom, jaz jih bom potrpežljivo barvala z zlato akrilno barvo.

Zakaj sem izbrala barvanje z akrilno barvo? Ker mi je všeč lahna prosojnost, da se skozi vidi tudi barvo testenine ter vidnost nanosov s čopičem. Ob svetlobi je akrilna barva veliko bolj prosojna od laka.


Svetniški sij sem naredila iz žičke, ki sem jo preprosto večkrat ovila okrog pisala. Na to žičko bom zavezala vrvice.

Angelčka iz testenin prijavljam na naslednje izzive:

5 komentarjev:

Andreja pravi ...

Dobro si se spomnila tole s testeninami. Sem že kar malo pozabila na to tehniko; pred leti sem namreč delala jaslice iz makarončkov, od takrat dalje, pa nič več :-))
Tvoj angelček je čudovit!

Cat's sCrap pravi ...

Hi,

Original Angel ! Interesting project. Good Luck !

Thanks for joining us at Charisma Challenge this week.

Hugs from France.
Catherine.

Anne pravi ...

What a fabulous project. Thanks so much for sharing it with us at OLL. Hugs x

Dorte pravi ...

Such a lovely decoration. Thank you for entering the challenge at DDCC this time.
Dorte,x

crazyribbonlady pravi ...

Lovely decoration! Thank you for joining us at Charisma this week! Emma x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022