torek, 8. november 2011

Svobodna kot ptica ...




Te dni uživam v kombiniranju blogerskih izzivov, še bolj pa v čiščenju zalog, ki so se mi nabrale. Ponavadi natisnem vedno kaj novega, zdaj pa sem omejena na že natisnjeno, zato pokoristim, kar imam. To voščilnico sem najprej namenila sestričninemu sinu, ki je danes dopolnil 2 leti. S Copic markerji sem nameravala pobarvati pomanjšano pobarvanko dečka, ki lovi ribe. Ker pa je bila odtisnjena na navaden, 80-gramski papir, so barve prestopile svoje meje in nastal je zmazek!

Glede na to, da sem imela že vse pripravljeno, sem poiskala nekaj skladnega v ostankih urejanja albuma in našla sem to ptičico, odtisnjeno na foto papir.

Barve so v resnici bolj živahne: rumena je svetlejša, ozadje za ptičkom pa je zelenorumene barve.
Ptici sem dodala noge, zvezdice pa sem povezala skupaj s spenjačem ter jih na podlago pritrdila s 3d lepilnim trakom.





Voščilnice prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square) white); ostanki pisanega papirja; ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
/
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica, perlice
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200 (papir Au Coin de l'Objectif); Cuttlebug; Cuttlebug (Asterisks); Spellbinders (Standard Circles LG); QuicKutz (Square Frames)

7 komentarjev:

Keep It Sweet and Simple pravi ...

What a wonderful, cheerful card. Love the beading.
Thanks for joining our 'stitch it' challenge at Totally Papercrafts this week.
Caroline xxx

Pamela pravi ...

Beautiful bright card. Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week.

Pam x

pinky pravi ...

Love your bright cheerful colours, cute little card. Thanks for playing along at C4E this week.
Hugs
Pinky

Tracey T pravi ...

A very striking card in fabulous bright colours. Thank you for playing at Sweet Stampin' this week. Tracey x

Janneke pravi ...

What a pretty card, thank you for joining us at Sweet Stampin' this week!

Hugs, Janneke

Caz pravi ...

Awww what a lovely card, thank you for joining us at Crafty Sentiments and good luck,

Caz xx
Crafty Sentiments GDT

Heather pravi ...

Such a bright and colourful card. Thanks for joining us at Crafty Sentiments :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022