sobota, 5. november 2011

Imam enega sorodnika več ...

Moj bratranec je danes dobil še tretjega otroka. Vsi se veselimo z mlado družinico, ki zdaj šteje 5 članov.



Ker sem se ponovno morala znajti z že natisnjenim materialom, sem se odločila, da uporabim ta dva srčkana zajčka s korenčkom. Preizkusila sem se v "barvanju" bele in sive: za prvič je dobro uspelo, čeprav bi potrebovala več vaje, da bi "beljenje" izpilila ... ko bo čas!



Papir za podlago sem imela natisnjen in tudi izrezan, medtem ko sem za trakce pobrskala v škatli z ostanki: odločila sem se za modro-srebrno kombinacijo s pridihom vijolične, vendar bi potrebovala še nekaj oranžnega, da bi kompozicijo malo poživila ... na trakec sem se spomnila, ko je bila voščilnica že zalepljena na osnovo, kajti sem bila prepričana, da imam kakšno drobnarijo v oranžni. Sem se uštela! Za fimanje pa ni časa.

Dodaj sliko

Osrednji motiv je v originalu pobarvanka, ki sem jo pomanjšala na velikost štampiljke.

Tudi to štampiljko prijavljam na več izzivov:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Precious Moments (Two rabbits with a carrot)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); ostanki enobarvnega in vzorčastega papirja
BARVE/INKS
Archival Ink (black); Copic markerji; srebrn flomaster 
DODATKI/ACCESSORIES
trak
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Cuttlebug (Asterisks)

5 komentarjev:

valentina pravi ...

Čudovita voščilnica za novega nadebudneža :) .


lp

Nella pravi ...

Luškana :)

Vee pravi ...

This is fabulous card, and a lovely cute image Thanks for playing with Charisma this week.
xx Vee

Simona pravi ...

Kako fajn ideja - čisto drugačna od ostalih novorojenskih. Prav sveže.

xxxtglxxx pravi ...

Aww, this is so cute :)

Thanks so much for playing at Charisma Cardz this week,

hugs

xxalisonxx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022