četrtek, 25. avgust 2011

Čuda narave: rajski sadeži, zvit korenček in medene fige


Letos so "pomidori" zares dobro obrodili, nekaj jih je tehtalo tudi več kot kilogram. Mama in teta sta poskrbeli, da nam jih ne bo zmanjkalo niti pozimi in sta te zlate oz. rajske sadeže ustekleničili.

Sosedom pa je zrastel taki "zvit" korenček. Podarili so ga mojemu Kljunčku, ki ga je tudi pojedel. Že tako je tamali zvit ... mislim, da je po tem korenčku postal še bolj zvit in prebrisan.



Najprej so bile češnje, nato breskve, zdaj je pa čas za fige. To pa je nekakšna pokušina tega, kar še pride. V naravi bo kmalu čas za trgatev, na blogu pa bom objavila še tisto, kar sodi k spodnji fotografiji.



V avgustu nisem bila veliko na računalniku. En vikend sem preživela v Beli krajini in dober teden v Kranjski Gori: blogersko sicer nisem bila aktivna, sem bila pa toliko bolj fizično. Igrala sem odbojko na mivki, uživala v sprehodih in pohodih, se kopala v Kolpi, hladila noge v ledeni Savi Dolinki in v Triglavski Bistrici ... še kakšen dan na morju mi manjka ... namakanje v slani vodi.


1 komentar:

BojaMoja pravi ...

:) mi imamo tudi tele ogromne paradajzke :)) se veselim prav vsakega, ko ga utrgam, samo preden so tile sočni paradižniki v kozarčkih .... ta pa traja :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022